Uvjeti poslovanja

Uvjeti korištenja

Ova se pravila i uvjeti primjenjuju na sve usluge objekta “Villa John” koje su izravno ili neizravno pružene Internetom, e-mailom ili telefonom. Pristupom, pregledom ili korištenjem naše internetske stranice i/ili rezervacije, izjavljujete da ste pročitali, razumjeli i pristali na navedene uvjete “Villa John”.

Kategorizacija i opisi objekata

Ponuđeni smještajni i ostali kapaciteti opisani su prema službenoj i zakonskoj kategorizaciji Republike Hrvatske važećoj u trenutku izdavanja rješenja prema podacima “Villa John”. “Villa John” ne preuzima odgovornost za usmenu ili pismenu informaciju koja nije u skladu s opisom usluga i objekata u objavljenim programima, a koja je dobivena od strane treće osobe. “Villa John” također ne odgovara u slučaju netočnih podataka od strane poslovnih partnera.

Rezervacija smještaja

3.1. Rezervacijom smještaja gost stupa u izravan, pravno obvezujući, ugovorni odnos s objektom “Villa John”
3.2. Za potvrdu rezervacije potrebno je priložiti podatke s valjane kreditne kartice ili (ako je prethodnim dogovorom tako dogovoreno) izvršiti uplatu na bankovni račun.
“Villa John” ima pravo na predautorizaciju bankovne/kreditne kartice prije dolaska gosta, odnosno odmah nakon trenutka rezervacije.
3.3. Ukoliko dani podaci kreditne kartice nisu valjani, zadržavamo pravo otkazivanja rezervacije.
3.4. Rezervaciju je moguće izvršiti na više načina:
– putem Interneta(email – villajohn2019@gmail.com, partnerski booking portali, web stranice, društvene mreže)
– kontaktom na telefon: +385 98 992 2112.

Stojimo Vam na raspolaganju i na e-mail adresi: villajohn2019@gmail.com

Cijena usluga

4.1. Važeća cijena usluge navedena je na ponudi dobivenoj putem emaila / telefona ili nekog od online booking sustava (ili partner portala). U slučaju bilo kakvih izmjena ili odstupanja od rezerviranih usluga bit će obračunate redovne cijene.
4.2. Za usluge koje nisu iskorištene povrat sredstava nije moguć.
4.3. Cijene u Eurima informativnog su karaktera i promjenjive su ovisno o tečajnoj razlici.
4.4. Zadržavamo pravo odbiti, otkazati ili izmijeniti rezervaciju u slučaju da je došlo do zlouporabe rezervacijskog sustava ili je ista napravljena očiglednom greškom korisnika.
4.5. Cijene uključuju troškove električne energije, parkirališta, posteljinu i ručnike, te završno čišćenje smještajne jedinice.
4.6. Pristup Internetu u objektu “Villa John” je besplatan za sve goste koji borave.
4.7. “Villa John” ne odgovara za eventualne moguće tehničke poteškoće od strane dostavljača usluge (npr. Internet, struja, voda i slično).
4.8. Sve vrste pomoćnih ležajeva i dječjih kreveta dostupne su na zahtjev, a njihovu raspoloživost treba potvrditi usmenim ili elektronskim dogovorom (ovisno o načinu rezervacije).

Parking

Privatno parkiralište osigurano je za tri osobna motorna vozila ili motocikla. Parking je pod video nadzorom.

Kućni ljubimci

Boravak kućnih ljubimaca u objektu “Villa John”  nije dozvoljen.

Dolazak / odlazak

9.1. Na dan dolaska Villa John je gostima na raspolaganju od 16:00 sati.
9.2. Vrijeme prijava gostiju je od 16:00 sati . Za prijave nakon 16:00 sati potrebno je prethodno direktno dogovoriti s osobljem objekta “Villa John”.
9.3. Odjava iz objekta “Villa John” je najkasnije do 10:00 sati.
9.4. Kasnija odjava, odnosno odjava nakon 10:00 sati, iz Ville moguća je isključivo uz prethodno usmeno odobrenje osoblja objekta. Dostupnost i mogućnost je potrebno provjeriti s osobljem “Villa John”. Za kasniju odjavu mogući su dodatni troškovi kasnije odjave, a koji iznose 50% pune cijene noćenja.

Osobna identifikacija

Gosti su prilikom dolaska obvezni posjedovati važeće osobne dokumente. U slučaju da zbog nevažećeg osobnog dokumenta gost odustane od putovanja i ako bi pritom zbog takvog propusta gosta “Villa John” pretrpjeli dodatnu štetu, tada je gost dužan tu istu štetu nadoknaditi. Ukoliko za vrijeme putovanja dođe do gubitka ili krađe putnih isprava, troškove izdavanja novih isprava snosi sam gost.

Plaćanje

Ovisno o vrsti rezervacije, postoji nekoliko vrsta plaćanja:
– plaćanje unaprijed (odmah prilikom rezervacije) uplatom na bankovni račun
– plaća se 30% prilikom rezervacije, a ostatak tjedan dana prije dolaska

Objekt “Villa John” ima pravo predautorizirati bankovnu / kreditnu karticu za svaku rezervaciju neovisno o vrsti rezervacije, te držati predautorizaciju do trenutka dolaska gosta.

Uvjeti otkazivanja u objektu “Villa John”

12.1. U slučaju otkazivanja do 30 dana prije dolaska, troškovi smještaja neće biti naplaćeni, osim ako nije drugačije navedeno u uvjetima otkazivanja pri izvršenju rezervacije.
12.2 U slučaju otkazivanja u periodu kraćem od 30 dana prije dolaska ili u slučaju nedolaska (No Show), bit će naplaćeno (terećeno sa kartice) 50% od ukupnog iznosa rezervacije.
12.3. Postotak se računa od ukupnog iznosa rezervacije.

Kućni red i pravila objekta

13.1. S ciljem da svim gostima osiguramo ugodan i siguran boravak u objektu “Villa John” i da izbjegnemo bilo kakve potencijalne nesporazume, sve naše goste upoznajemo s kućnim redom i pravilima(kućni red i pravila nalaze se u objektu). Nakon potvrde rezervacije smještaja, podrazumijeva se da su svi gosti upoznati s njegovim točkama i sadržajem i da će ih se u potpunosti pridržavati.
13.2. Ukoliko gost uoči neki neispravan inventar, oštećenje, nedostatak ili tehnički kvar mora to odmah prijaviti osoblju objekta “Villa John” kako bi se isto popravilo ili saniralo u što kraćem mogućem roku, te kako isti ne bi snosio dodatni mogući trošak kao neku svoju štetu.
13.3. Svako oštećenje koje gost namjerno ili nenamjerno učini na inventaru bit će istome naplaćeno.
13.4. Molimo da se energija racionalno koristiti, te da se prilikom odlaska iz Ville obavezno ugase svi električni uređaji (klima uređaj, televizor, rasvjeta i slično). U protivnom osoblje objekta zadržava pravo ući u Villu i iste ugasiti.
13.5. U slučaju gubitka ključeva / kartica, gost se treba odmah javiti na +385 98 992 2112, villajohn2019@gmail.com
13.6. Prije odlaska iz Ville gosti ih trebaju ostaviti uredne, a smeće iznijeti u predviđene kante za smeće ispred objekta
13.7. Tijekom boravka se gosti trebaju pridržavati kućnog reda koji STROGO ZABRANJUJE glasnu glazbu i glasne zabave.
13.8. Remećenje kućnog reda može rezultirati policijskom prijavom od strane susjeda ili osoblja objekta te gubitkom uplaćene najamnine u slučaju nastale štete.
13.9. Iznimno cijenimo suradnju po ovom pitanju i nadamo se da razumijete da su ova pravila obavezna s obzirom na druge goste susjedstva i da ih se mora poštivati.

Reklamacije

U interesu je gosta da svaki svoj prigovor pokuša riješiti odmah, na odredištu. Pisanu reklamaciju gost je dužan uložiti u roku od 8 dana nakon završetka putovanja.
Sukladno čl. 10. st. 3. Zakona o zaštiti potrošača („Narodne novine“, br. 41/14) obavještavamo potrošače da prigovor kojim iznose svoje nezadovoljstvo na pruženu uslugu mogu podnijeti u pisanom obliku i to u ovim poslovnim prostorijama, te će im bez odgađanja pisanim putem biti potvrđen primitak tog prigovora. Prigovor se također može podnijeti putem pošte na adresu Villa John, Selo 24, Pula, ili na email adresu villajohn2019@gmail.com. Odgovor na pisani prigovor potrošača dat ćemo u pisanom obliku najkasnije 15 dana od dana primitka prigovora, pa stoga molimo da nam u svom prigovoru navedete Vašu kontakt adresu za dostavu odgovora.
Ukoliko gost uloži pismenu reklamaciju nakon navedenog roka, “Villa John” takvu reklamaciju nije dužna uzeti u obzir, a gost se neopozivo odriče posredovanja bilo koje druge osobe, arbitraže bilo koje druge institucije, kao i davanja informacija u medije. Isto tako u tom se vremenu gost odriče prava na tužbu. Najviši iznos nadoknade po prigovoru može doseći iznos reklamiranog dijela usluga, a ne može obuhvatiti već iskorištene usluge kao ni cjelokupni iznos aranžmana.
Gost i “Villa John” sporove će nastojati razriješiti sporazumno, a u suprotnom ugovaraju nadležnost Županijskog suda u Puli. Mjerodavno će pravo biti hrvatsko pravo.

Obveze objekta “Villa John”

“Villa John” dužna je brinuti se o izvršenju usluga, kao i o izboru davatelja usluga, pažnjom dobrog gospodarstvenika te skrbiti o pravima i interesima gosta sukladno dobrim običajima u turizmu.
“Villa John” dužna je gostu pružiti sve ugovorene usluge za pojedini aranžman te dati odgovore o razlozima eventualnog neizvršenja usluga ili dijela usluga. Sve će navedene obveze iz svojih programa izvesti u potpunosti i na opisani način, osim u slučaju ‘više’ sile, vremenskih nepogoda ili promijenjenih okolnosti. Ako bude moguće “Villa John” će u takvim slučajevima ponuditi zamjensko rješenje. “Villa John” nije dužna pružati usluge izvan ovih Uvjeta.
“Villa John” ne odgovara za gubitak vrijednih i osobnih stvari gostiju, kao ni za eventulana otuđenja, provale i slično.

Obveze gosta

Gost je dužan pobrinuti se da osobno ispuni uvjete predviđene propisima Republike Hrvatske te da se pridržava kućnog reda “Villa John”.
Gost sam odgovara za štetu koju prouzroči. Troškove za štetu koju je prouzročio gost će snositi odmah. Depozit je 200 eura u gotovini pri dolasku, te će vam biti vraćen prilikom odjave nakon što pregledamo Villu.

Sef za pohranu vrijednih stvari instaliran u objektu.

Kontaktirajte Nas Za Sva Pitanja i Detalje

10 + 3 =